قتل با شمشیر سامورایی | حمله دیوانه وار به مردم-راهبرد معاصر
درمان پارکینسون، افسردگی و چاقی با آهنربا! فیلم | اقامه نماز میت بر پیکر شهید عباس نیلفروشان در حرم امام حسین (ع) زمین‌لرزه ۳.۳ ریشتری هفتکل را لرزاند خواص شگفت‌انگیز سیر سیاه برای سلامتی حمایت تمام‌قد از شاگردان قلعه‌نویی | بلیت بازی ایران و قطر تمام شد + ساعت بازی قتل با شمشیر سامورایی | حمله دیوانه وار به مردم اولین تصویر از پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان + ویدئو و عکس هفت خان آلبانی برای کشتی گیران ایران | بعد از ویزا، حالا نوبت پرواز شد تسکین تب سرماخوردگی با این دارو | توصیه‌های کاربردی برای عدم مصرف آنتی بیوتیک‌ها عکس | دیوارنگاره جدید میدان فلسطین تهران ۹ خاصیت باورنکردنی روغن کرچک برای سلامتی بدن را بشناسید خوراکی‌های جوان کننده پوست کدام اند؟ حزب‌الله: اسرائیل با بمب خوشه‌ای به مردم لبنان حمله می‌کند سپاه ۳ فروند شناور حامل سوخت قاچاق را توقیف کرد قالیباف: امیدوارم صاحب مزاری باشیم که بر سنگ آن نوشته باشند «سربازی که در راه مبارزه با اسرائیل شهید شد» + فیلم

قتل با شمشیر سامورایی | حمله دیوانه وار به مردم

مرد اسپانیایی- برزیلی که با شمشیر سامورایی یک دانش‌آموز را به قتل رساند و ۴ نفر دیگر را مجروح کرد، مجرم شناخته شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 14
کد خبر: ۲۶۰۱۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نقل از دیلی میل، ساعت ۷ صبح ۳۰ آوریل امسال (۱۱ اردیبهشت)، دنیل آنجورین ۱۴ ساله، وقتی از خانه‌اش در یکی از محله‌ها لندن خارج شد تا به مدرسه قربانی حمله‌ای مرگبار شد.

آن روز مردی بعد از پیاده شدن از یک ون مشکی، در حالی که شمشیر سامورایی در دست داشت به عابران حمله کرد. یکی از کسانی که هدف حمله این مرد قرار گرفت، دانش آموز ۱۴ ساله بود.

دنیل در این حمله به شدت مجروح شد و به همراه ۴ مجروح دیگر به بیمارستان منتقل شدند. پسر نوجوان، اما بعد از مدت کوتاهی در بیمارستان جان باخت و از همان زمان تحقیقات برای شناسایی و دستگیری ضارب که فرار کرده بود، آغاز شد.

در بررسی‌های دوربین‌های نظارتی مشخص شد، عامل جنایت شخصی به نام مارکوس اورلیو آردوینی مونزو، ۳۶ ساله، اسپانیایی- برزیلی است.

در جریان حمله خونین او با شمشیر سامورایی، دانش‌آموز ۱۴ساله جان باخت و ۴ نفر دیگر به نام‌ها هنری، دوناتو، سندی و یاسمین میچم به شدت زخمی شدند. همه این افراد با شمشیر مجروح شده و در بیمارستان بستری شدند.

تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت تا اینکه سه‌شنبه هفته گذشته وی در خانه‌اش دستگیر شد. وقتی ماموران به خانه وی رفتند تا مارکوس را دستگیر کنند، او با یکی از کارآگاهان درگیر و او را به شدت مجروح کرد.

در بازرسی از خانه چند شمشیر کوتاه و بلند سامورایی کشف شد.

وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که علاقه زیادی به استفاده از شمشیر‌های سامورایی داشته و می‌خواست مردم را با آنها به قتل برساند. چرا که این اقدام حس خوبی به او می‌داد.

بدین ترتیب مونزو به اتهام یک قتل، چهار فقره تلاش برای قتل مجرم شناخته شد و به زودی محاکمه خواهد شد. /همشهری آنلاین

کلمات کلیدی: شمشیر قتل قاتل
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده